Friday, August 05, 2011

Deze week

Wat hebben we allemaal gedaan... Wat heeft het weer ons verrast, regen en zonneschijn. De ene dag met sokken aan op de bank en de volgende dag naar het zwembad in het bos!
Heerlijk verwarrend.
Een dagje naar het strand. De lucht is grauw en het miezert. Ik blijf gewoon denken dat het zomer is, wat ook zo is natuurlijk! We drinken koffie de musjes eten de koekjes op en de kinderen spelen gewoon in het zand. Het klaart vast nog op! Maar dat gebeurt natuurlijk niet toch hebben we een heerlijke dag en is de temperatuur best aangenaam.
De dag ervoor was zo anders. Onder een knalblauwe lucht in die alles verwarmende zon fietsten we over de hei en door bomen beschaduwde fietspaden naar het bosbad. Het was daar dan ook veel drukker dan op het strand.

Ook het kleed voor ons nieuwe bankje is al lang af en ingewijd. Wat weer door Sam is vereeuwigd.
Met sokken aan! En een vest.

Toch nog dat streepje zon. Prima plek.

Natuurlijk hebben ook de pannen pruimenjam staan dampen op het fornuis. Het is echt weer te lekker! Op een croissantje, een biologische bruine boterham, een beschuit, een pannenkoek of in de yoghurt. Mmmmmm ik weet niet of de voorraad de winter haalt.
Maar nog is de boom niet leeg. We delen uit dat is dubbel genieten.

Tussendoor doen we vast inkopen voor de vakantie en haak ik nog wat vaasjes. Bij Vergeet-me-niet Bloemen koop ik mooie bloemetjes en vinden ze mijn gehaakte Zpagettivazen zo leuk dat ze daar nu op de plank staan! Voor de verkoop. Ook bij mij in de shop. (die hopelijk na de zomervakantie echt van start kan gaan)

Vandaag rustig genieten van toch weer een zonnetje, gisteren uit eten geweest. Vooral geen actie, dus.

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)