Wednesday, September 21, 2011

off-day


Vandaag voel ik me niet geweldig. Gelukkig heb ik Rozemarijn al uit school gehaald met Sam en Robin. Wat traantjes moeten drogen omdat het speeltuin afspraakje dus niet doorging... Nu is de rust weder gekeerd. Het wordt een bankmiddagje bloemetjes haken voor al die leuke vaasjes die ik gisteren bij kringloop scoorde. Als je daar niet vrolijk van wordt! Haken met leuke kleuren, impulsief gekozen is altijd goed. Kleuren hebben invloed. Daar geloof ik wel in!


Niet te diep in het glaasje kijken! Zowaar vond ik precies zo'n glaasje als waar mijn moeder vroeger sherry uitdronk. Als borrel of voor het eten vanwege het roemruchte sherrydieet, wie doet dat nog? Overigens een goede sherry met een karakterkaasje... mmm Oh bluh ik moet er nu echt niet aan denken

.

2 comments:

  1. Ziet er erg mooi uit liefesus!
    Ik heb en link geplaatst op m'n facebook :-)
    xxx

    ReplyDelete
  2. Wauw dank voor je lieve comment! Tot snel dushi sushi. KOESS! (weet je het glaasje nog?)

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)