Sunday, November 20, 2011

Foggy Day

'Mama,' riep Sam terwijl hij naar buiten keek, 'het is helemaal geen weertje vandaag!'


Tja, dat klopt eigenlijk wel. Het is mistig ook in mijn hoofd. Moe van afgelopen week, de drukte van de herfstmarkt die erg gezellig was.
Veel leuke reacties en het stemde me ook weer tot nadenken.
Het is natuurlijk zo dat ik het leuk vind om dingen te maken en dat er voor al die dingen geen plaats is. Ik verkoop ze graag met een doel, een goed doel. Mijn goede doel is belangrijk voor mij. Ik maak dingen met liefde voor liefde omdat ik andere mensen ook het geluk gun om een mooi gezin om zich heen te hebben. Kinderen om liefde aan te geven kinderen die je spiegel zijn en kinderen die je soms zo graag even niet om je heen wilt hebben.
En als ze er dan even niet zijn dan weet je het weer; wat een groot goed. Om zo dankbaar voor te zijn en ook ons dochtertje Sterre hoort daar bij.
Beschermengeltje van onze andere drie kinderen. Stout zal ze nooit zijn. Geen gaten in broekjes en geen A-diploma.
Maar wel ons sterretje.

Dit sterretje heb ik geruild met mijn buurvrouw op de herfstmarkt, voor een gehaakte ster van mij.


En gisteren, voordat we in het donker naar de binnenvarende Sint en pieten gingen zwaaien zwom Rozemarijn af voor haar A diploma! De vlag ging uit en 's avonds aten we met de hele familie uit grote pannen vol met dampende mosselen.

Gefeliciteerd grote zus!

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)