Friday, December 02, 2011

Almost...

Maandag is het dan zover. Dan komt Sinterklaas!
Eerst op school natuurlijk, onze cadeaus zijn af en op tijd ingeleverd! pff  De kroon die ik voor Robin gemaakt heb vind ik zelf echt heel mooi geworden! Daar ben ik best trots op. Maar dat zal ik voor mij zelf moeten houden want het is natuurlijk die vermaledijde knutselpiet die al die prachtige dingen maakt!

Wat knutselpiet voor de oudste twee gemaakt heeft is voor mij wel een verrassing. Duss...
Gisteren maar weer eens een Zpagetti vaas gemaakt, eigenlijk met de nieuwe RibbonXl. Ook fijn garen in vrolijke kleuren. Deze vaas is een opdracht! Mooi oranje.
Nu een weekend voor de boeg waarin we gewoon maar wat leuke dingen met de kinderen moeten gaan doen en vooral niet teveel drukte want het duurt natuurlijk nog heeeeeel lang voordat het maandag 5 december is. En als het dan toch nog heel lang duurt dan betekent dat dat we dus een heel lang weekend hebben. Wat heerlijk. Maar mijn tijd is toch anders dan de tijd van de kinderen denk ik. Ik heb dan op de een of andere manier het idee dat mijn tijd veel sneller om is.
Echt heel veel sneller!

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)