Sunday, February 26, 2012

Bloemen


De wortelkindertjes kriebelen onder mijn voeten. Ze willen naar boven. Naar buiten!
illustratie
Diep in de grond, tussen de wortels van de bomen
liggen de Wortelkindertjes te dromen.
De hele winter slapen ze daar lekker warm, dicht tegen elkaar.
Maar dan breekt op aarde de lente aan en moeten de Wortelkindertjes opstaan.
Illustraties: Freddie Langeler
ISBN-10: 9020686690
ISBN-13: 9789020686692

 

Ik weet het zeker ze komen er aan...
Een prachtig boek dat ik nog graag voor de kinderen wil hebben... en een beetje voor mezelf.
Ondertussen haak ik bloemen. Een slinger van bloemen, bloemen in een vaasje, een viooltje en nog veel meer...

 





De vintagevaasjes met  bloemen verkoop ik in de shop voor ons goede doel.
Het blauw met gele hart (rechtsboven) heeft Sam geprikvilt!

1 comment:

  1. These crochet flowers are so lovely. I especially like the viola.

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)