Friday, June 15, 2012

WILP #6 en iets kleins gemaakt

 Helaas toch nog veel pijn. Maar het was een paar keer enorm lekker weer.
Buiten zitten en genieten wil ik. Dacht ik.
En ik haakte twee lychees. Voor in dat leuke blik.
Wat op springen stond.
De inhoud heb ik daarom maar met grote voorzichtigheid in verband met vermoedelijk ontploffingsgevaar, buiten verwijderd. Hup in de groene bak.

En dit Work in Long Progress projectje gaat het niet halen.
De vlaggetjes waren voor Rozemarijn haar verjaardag bedoeld. Gaat me niet lukken lieverd!
Maar ze komen af en dan hangen we ze op en is het ook feest. Dus.

3 comments:

  1. Heh, wat vervelend voor je die pijn...
    Hopelijk wordt het snel weer wat beter!
    Groetjes van Mirjam.

    ReplyDelete
  2. Bedankt voor je lieve mail.
    Zo fijn dat je dochter weer gevonden was! Ik had zo met je te doen.
    Liefs,
    Bjør
    p.s. wat een gezellige bolletjes bloemen heb je gehaakt!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt!
    Die lychees vind ik echt heul leuk!!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)