Monday, February 11, 2013

Laatste sneeuw?


Vanmorgen tijdens mijn hardlooprondje met de hond scheen er een zacht oranje zonnetje, de sneeuw lichtte prachtig op. Spechten timmerden in de bomen en veel vogels hoorde ik fluiten.
 Echt de lente laat zich al een beetje aankondigen, ik zie krokuskopjes in de tuin en hier een daar een sneeuwklokje.
Zouden we dan nu echt de laatste sneeuw hebben gehad?


Met Rozemarijn en Robin maakte ik een sneeuwvriend (zoals zij hem noemden) met een sneeuwkonijn.


En Sam die bij opa en oma logeerde maakte met opa een sneeuwpop net zo vrolijk als hij zelf.


Ik, ik vind het wel weer tijd worden om bloemetjes te haken. Dus!

5 comments:

  1. Ha, nou knuffel die sneeuwvriend maar stevig want dat zal vast de laatste keer zijn dit jaar (hoop ik haha!). Ik ben wel toe aan de lente; al dat ontluikende groen en de lekkere geur van bloesem en bloemen... mmmmmm!

    ReplyDelete
  2. Oh, wat een prachtige sneeuwpoppen! Kom maar op met die bloemetjes, veel leuker dan die wittige prut!

    ReplyDelete
  3. nou het was bar koud vandaag. brrr

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)