Wednesday, October 22, 2014

Give away!

Een klein buideltasje voor om je nek. Voor de dierbare kleine dingen, die misschien geen dingen zijn.
Kleine edelstenen kunnen er ook in. Een steen die bij je past of een steen die je toevallig krijgt of vindt. Maar toevallig kan denk ik niet, want een steen heeft altijd wat voor je te betekenen.
De patroontjes van deze schattenbuidelkettinkjes komen in mijn boek. Er horen natuurlijk rokjes bij, het garen komt van Weldraad in Amsterdam. Ze zijn gehaakt van fairtrade, biologische katoen. Verantwoord geplukt en geverfd. Hoe goed wil jij je schat bewaren?
Drie geef ik er weg! Three to give away
Inclusief een klein edelsteentje! Dat is een verrassing. Daar houd ik wel van!
Laat een berichtje achter als je wel zo'n klein tasje met schat wilt ontvangen. Om zelf te houden of om weg te geven!
foto Reidunn van Riessen
Ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen. Misschien een kus er in voor onder je kussen?

6 comments:

  1. Dit zou een leuke verrassing zijn voor mijn petekind, een grote meid die net in het eerste middelbaar is gestart! groetjes,
    Karin

    ReplyDelete
  2. ik word daar nostalgisch van : toen ik een klein meisje was - 40 jaar geleden - was dat namelijk een tijdje mode, een zakje rond je hals. Ik heb er toen ook een aantal gehaakt en kado gedaan want ik deed dat als kind al graag, haken. Maar wel rechthoekige, geen buideltjes. Ik doe dus graag mee, alleen al omwille van de nostalgie !

    ReplyDelete
  3. Wat een lief buideltasje!
    Ik doe graag mee voor Jikke. Die vindt en ziet overal schatten in, heerlijk om te zien. Op haar kamer overal bakjes en mandjes met verworven schatten.
    Grappig, want dat deed ik vroeger ook!

    ReplyDelete
  4. Ik doe graag mee voor mijn lieve oudste dochter! Zij houdt van magische zakjes/buideltjes/bakjes. Deze zal ze koesteren, dat weet ik nu al! Leuke give away! Lieve groeten, Stella.

    ReplyDelete
  5. Ik zou graag meedoen voor mijn dochter. Twee weken geleden hebben we onze kitten Lily verloren, verleden jaar onze Nesquick en het jaar daarvoor onze Ice-tea. Ze waren nog allemaal klein. Van elk katje heeft ze een aandenken (een melktandje, plukjes haar, een klein medaillonneke met foto)
    Het zou leuk zijn als ze dat allemaal dicht bij haar hart kan dragen.

    ReplyDelete
  6. Dit zou geweldig zijn voor mijn (inmiddels 13 jarige) zoon, die ontzettend van handgemaakt en natuurlijk houdt.

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)