Friday, February 27, 2015

Boek Feest


6 comments:

  1. Het begint nu langzaam weer te worden voor leuke rokjes. Mooi om dan jouw boekje te gebruiken. Leuk dat je nu ook jouw eigen boekje gaat signeren.

    Veel plezier in Bussum, Margaret

    ReplyDelete
  2. ik vind het zo,n leuk boekje, wat kost dat boekje??

    ReplyDelete
  3. O, helemaal echt! Maar ja, je bent nu ook een beroemde haakdiva en daar horen feestjes bij ;-) Heel veel plezier!

    ReplyDelete
  4. Ik kom natuurlijk meteen bij jou kijken om te zien wat voor leuk boek jij hebt gemaakt. Wat ziet het er geweldig uit! Ik vind het onderwerp ook erg leuk en origineel. Jammer genoeg kan ik zaterdag niet, anders had ik het heel leuk gevonden om je een keer te ontmoeten en een gesigneerd exemplaar van je boek aan te schaffen. Heel veel succes met de verkoop, maar ik denk dat dat wel gaat lukken :-)
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  5. Oh wat een leuk boek. Ik wens je veel succes met de verkoop!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)