Wednesday, February 25, 2015

Wie krijgt mijn boek cadeau?!

Mijn hemel wat veel reacties! Ik dacht leuk ik geef een gesigneerd exemplaar van mijn boek weg omdat ik er zo blij mee ben. En ik maak er ook graag iemand blij mee.
Maar de keerzijde is dat ik meer mensen teleurstel moet stellen. Ik hoop dus wel van harte dat iedereen die niet gewonnen heeft zich zelf het Rokjes Haken boek gewoon cadeau doet omdat je er plezier van zult hebben. Of dat je het koopt voor een ander die er zeker blij mee zal zijn.

Alle namen schreef ik op van facebook tot hier. 

Sam knipte zorgvuldig elke naam uit.
Samen met Rozemarijn gooiden we alle namen op een berg.

Rozemarijn blindeerde Sam. 
Sam pakte een naam.
Zo eerlijk ging het. Geloof Sam maar op zijn mooie blauwe ogen!
Een gesigneerd exemplaar van ROKJES HAKEN voor hippe meiden gaat naar:

Zenuwpees; Gefeliciteerd!!!

Stuur me een mailtje met je adres gegevens en de naam voor wie het is en dan maar wachten op de postbode!
En voor de rest: heel veel dank voor al jullie enthousiaste reacties! Nu allemaal rokjes haken, iedereen kan het, zeker met mijn ROKJES HAKEN boek!
Op naar de winkel. Dus.

En wil je een gesigneerd exemplaar en mij ontmoeten?!
BOEKFEESTJE 7 MAART
met mij dus en een haaklesje (?) en gezelligheid en een drankje!
HobbykelderVaane, Laarderweg 26 te Bussum
van 13.30 tot 16.00

6 comments:

  1. Van harte met je prijs, zenuwpees (in deze context klinkt die naam helemaal niet op zijn plaats :-)).
    Oh ja, ik herken het: bedenken dat het zo leuk is om iets weg te geven, totdat...je ontdekt dat er meer mensen zijn die niks krijgen.
    Geeft niks hoor, ik beschouw mezelf als een gezegend mens.

    ReplyDelete
  2. Proficiat, zenuwpees!
    Ik wacht gewoon rustig tot mijn verjaardag, heb zaterdag 7 maart al een ander feestje, anders was ik gekomen om je te feliciteren op je boekenfeestje (en dan denk ik dat ik toch al je boek zou meenemen).

    ReplyDelete
  3. Ik ben heel blij dat ik gewonnen heb sorry voor al die niet gewonnen hebben ,jullie denken misschien zenuwpees wat is dat voor een naam.Maar toen ik mijn blog maakte wist ik niet welke naam en daar ik verschrikkelijk nerveus ben kwam zenuwpees ineens in mij op .Groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd, Zenuwpees. Dit wordt een top-rokjesjaar bij jou thuis (en in de omgeving). Renée, dank je wel voor het organiseren van deze leuke GiveAway.

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  5. Proficiat aan de winnares! En jij dank je wel voor het organiseren. Veel succes met je boek!
    groetjes Sofie

    ReplyDelete
  6. Ik ga zeker en vast naar de winkel! Proficiat zenuwpees

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)