Wednesday, February 03, 2016

Be my valentine...

Er kan er natuurlijk maar eentje de echte zijn. Tenminste dat denk ik.
Mijn lief kwam notabene zelf op het idee; allemaal blauwe hartjes was ik aan het haken. Daar moest dan een rode tussen.
En precies dat is wat ik deed. Het werd een slingertje boven ons bed.
Het hartje haak je heel eenvoudig met dit patroontje moet het lukken. Ik heb het al heel lang.
Het is een patroontje dat veel op internet te vinden is dus ik weet niet of het echt van iemand is.
Haak vevolgens een lossenketting en neem met een steek de bovenkanten van het hartje mee, laat er wel een paar lossen tussen.
Een beetje op gevoel.
Je kan natuurlijk je eigen kleuren gebruiken. Kleuren hebben alles te maken met gevoel...

3 comments:

  1. Een heel goed idee die rode er tussen. Denkt dat ik er ook stiekem 1 haak voor boven bed.
    Grtz,
    Chris

    ReplyDelete
  2. Adorable! I love hearts!
    Enjoy your day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oh, zo lief en zeker dat ene rode hartje, super idee!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)