Wednesday, February 24, 2016

Gepiep

Al eerder haakte ik deze kuikentjes voor in de paastak. Ik vond ze zo leuk dat ik er nog een paar wilde haken in wat andere kleuren. Dat heb je wel eens. Dat je een paar jaar later heel andere kleuren leuk vindt.

Ik zocht in een van mijn opschrijfboekjes tussen allerlei aantekeningen, krabbels en anderszins weergegeven ideetjes en vond.

Maar ojee, ik snapte er zelf weinig meer van. Wat zit ik nou te piepen dacht ik.
En ook dacht ik; als het mij niet eens lukt om mijn eigen patroontje na te haken dan lukt het iemand anders al helemaal niet.

Vandaar bij deze het kuikentje voor de paastak in de revisie. Vers uitgeschreven patroontje. Nu lukt het mij en jou vast ook wel!

Je kunt wel beginnen dus voor straks een volle paastak.
Zo gepiept! En nu echt.

5 comments:

  1. oh, die zijn supercute! ;-)
    Fijn piepweekend!
    Sigrid

    ReplyDelete
  2. so sweet! thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    ReplyDelete
  3. Och... wat een leukjes!! Eigenlijk sieren we al een paar jaar de boel niet meer echt op, maar wie weet, met deze leukerds ;o)

    ReplyDelete
  4. Ha ha! We zijn erop tijd bij dit jaar! Ik haakte ook al paaseitjes! Deze zijn ook superschattig, dus even door dan is het inderdaad een volle tak dit jaar!

    ReplyDelete
  5. Moooii!! Zeker zo met voorjaarsbloemen gecombineerd is het een heel vrolijk geheel! Ik ga het patroontje maar even pinnen, want het is zo leuk maar nu komt er even niks van :-).

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)