Tuesday, May 17, 2016

Sportrokje Patroon & Give Away

Nu dan toch. Het patroon voor het sportrokje is af! Een heerlijk licht rokje gehaakt van een zacht garen. ÉÉN PATROON GEEF IK WEG!

Hardlopen en haken doe ik beiden graag. En ik loop meestal in een kort broekje. Maar zo'n kek rokje erover heen vind ik wel leuk staan!

Je kan er in hardlopen maar het hoeft niet. Dit flitsende rokje is natuurlijk gewoon een lekker sportief rokje dat zich voegt naar allerlei activiteiten.
Kan ook over de bikini op het strand.
Een echte webshop heb ik (nog) niet en een tweede boek ook (nog) niet. Maar dit patroon kan je gewoon bij mij bestellen. Voor €3,- Het zou fijn zijn als je dit patroon niet door mailt of zomaar weg geeft. Ik heb er hard aan gewerkt en iedereen kan het voor een klein bedrag bij mij bestellen. renee@estreachikitu.com
Je ontvangt het dan als een PDF in je mail.

Lekker rokje voor een sportieve zomer!

VOOR WIE MIJ VOLGT: ÉÉN PATROON GEEF IK DUS GRATIS WEG!!! laat een berichtje achter hier of op facebook als je daar interesse in hebt.

1 comment:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)