Friday, December 02, 2016

Kerstboomlichtje


Oh denneboom!
Bijna.Eerst nog pakjes avond maar als je nu vast begint heb je straks een heel verlicht naaldbomenbos.
Ik vind het zelf heel leuke lichtjes geworden. Zachtjes schemert het licht door het groen als het donker wordt.
En dat ik nou juist wat ik zo fijn vind aan deze dagen. Lichtjes in huis.
Het is vroeg donker en ook 's morgens is het nog schemerig als we naar school fietsen. En koud! brr ineens is de winter daar.
Maar we zijn nog in de Sint sfeer.
En ondertussen bedacht ik vast een leuk klein werkje om te maken voor de kerst. En natuurlijk voor dagen ervoor want de advent periode is tenslotte al begonnen!

Ook bij daglicht wat we niet lang hebben deze dagen zijn het leuke boompjes voor een beetje kerst in huis. Misschien wil je wel geen grote boom. 
Kleine  boompjes zijn ook leuk! Met licht. . .

2 comments:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)