Wednesday, October 11, 2017

Knit en Knot

Leuk.
Al weer een beurs!


En wederom bemerk ik dat het me toch nog maar weinig lukt om in het dagelijks leven tijd te maken voor mijn eigen werk!
De webshop is still under construction. De website hopeloos verouderd. En mijn blog...
is ook wel aan een kleine verandering toe.

En dan wil ik ook nog tijd vrij maken om dingen te maken! Soms zou ik willen dat het op mijn hoofd af komen rennen van al die ideeën eens even kon stoppen. Of dat al die ideeën niet gingen rennen. Maar wat zouden komen langs kuieren. Gezellig.
Dat geeft me dan ook het idee dat ik alle tijd heb om me er een beetje mee te amuseren.
Maar alles rent de hele tijd op mij af en door mijn hoofd.

En dan te bedenken dat ik weer ga rennen. Door het bos en de over de hei. In mijn eentje.
Om mijn hoofd leeg te maken!
Ergens valt er nog wat te reorganiseren dus.

Maar dit alles dan toch maar weer geheel terzijde want ik ga zaterdag wederom naar de Knit en Knot in Tilburg.
Dit vind ik echt een heel leuke en gezellige beurs. De eerste keer was ik ook gevraagd om te komen en toen ging ik met Robin met de trein. Vorig jaar kon ik niet maar dit jaar ben ik er weer bij.
En schuif dus weer aan met Robin aan de bloggerstafel!

Ik heb er zin in. Lekker een beetje vrij borduren en laten zien hoe ik dat doe en hoe jij dat ook makkelijk en heel leuk zelf kunt doen!
Wie komt er nog meer?!

15 comments:


  1. tutuapp vip
    tutuapp apk
    tutu app apk
    tutuapp install
    tutuapp download
    If you want to get apps for free, then tutuApp is probably the ideal solution for you.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. how to use garageband
    garageband online
    garageband download for android
    During these sessions, customers experience how the power of iPhone combined with GarageBand's easy to use....

    ReplyDelete
  4. whatsapp
    leapdroid 2019
    kmplayer for windows
    audacity for windows
    kingroot for pc
    The popular instant messaging platform has been working on big features like dark mode, a new multi-platform system.

    ReplyDelete
  5. kingroot for pc
    kingroot pc
    download kingroot pc
    kingroot apk
    kingoroot
    kingroot download
    If you fulfill this basic requirement, you can enjoy the amazing world of rooting without much hassle.

    ReplyDelete
  6. happymod
    happymod apk
    happymod android
    One of the best things about Android is the amount of control that the operating system gives users.

    ReplyDelete
  7. leapdroid for windows
    leapdroid for ios
    if you want apk directly to your android click the links.

    ReplyDelete

  8. www.hotmail.com
    Thank you so much for this. I was into this issue and tired to tinker around to check if its possible but couldnt get it done.

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)