Wednesday, February 07, 2018

Kringloopwinkelvaas maar geen vintage

Onze kringloopwinkel was op televisie. Nu wordt het ineens echt heel druk daar! Ze merken het. Mensen overal vandaan.
Het voelt een beetje als een soort trots, zo van dit is nou mijn kringloopwinkel waar ik al kwam toen iedereen (okay bijna iedereen) het nog vies vond.
Maar het voelt ook een beetje jammer. Kan je jammer voelen? In elk geval lijkt het minder gemoedelijk nu allemaal.

Toch ga ik er nog gewoon af en toe heen natuurlijk. Om dingen weg te brengen.
En ja ook om rond te kijken en misschien wel om iets mee te nemen. Tuurlijk deze vaas is nieuw en niet antiek ofzo dan was deze vaas niet eens op de planken terecht gekomen maar direct naar de veiling doorgegaan.

De kleur vind ik mooi van deze vaas. Dus lente kom maar op!

2 comments:

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)