Tuesday, May 29, 2012

Top --> Tas

 

Topje wordt tas
Lang geleden toen ik nog op dat warme eiland ver weg woonde. Had ik veel, heel veel hemdjes en topjes in alle soorten en maten.
Sommige vind ik nu echt te kort geworden en anderen zijn al weggegeven of verwassen en weer anderen draag ik niet meer maar kan ik maar niet weg doen.
Omdat een dierbaar iemand ze bijvoorbeeld voor me mee uit Nederland genomen had. Zoals als deze turqoise top! Gekregen van mijn zusje.
Nou zus, nu is het een tasje geworden!!!

9 comments:

  1. Zo simpel... en zo geweldig!! Ik ga meteen in de kast kijken :)!

    ReplyDelete
  2. Liefesus,
    Wat leuk!
    Supercreatief :-)
    En mooi dat je het hemdje zo toch kunt bewaren..

    XxX sus!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk idee! :D en zo simpel!

    ReplyDelete
  4. Such a great repurposing project. Love that color. Thanks for sharing on BeColorful.
    p

    ReplyDelete
  5. We are so glad you joined our "Strut Your Stuff Saturday". We love to see all of the great recipes and ideas!! Thanks and we hope to see you again next week! -The Sisters

    ReplyDelete
  6. Thank you for joining in the spotlight feature Friday! I wanted to let you know you were featured with this tutorial! Drop by & pick up your button! It is on the side bar. If you have questions about it just email me! Have a happy weekend & link up again! Visiting from DearCreatives.com

    ReplyDelete
  7. Super gaaf idee. Dit ga ik zeker ook maken.
    Ik heb inderdaad een aantal tops die eigenlijk weg moeten ook van de kinderen. Kunnen we die toch nog een leuk doen geven!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)