Sunday, September 01, 2013

Edelstenenbuidelzakjes

Wat een woord!

Gekleurde buideltjes voor al je schatten.


In ongebleekte katoen met een gekleurd randje.


Voor de kinderen om hun lievelingssteen om hun nek te hangen.


De meeste zakjes heb ik in de grote vakantie gehaakt. Op het strand. In de tuin.


Kinderen vinden het vaak fijn eem een mooie steen bij zich te dragen.


En in een zakje om je nek is de steen dichtbij je hart. Soms gaan die stenen namelijk aan de wandel als je ze in je broekzak laat wonen.


En deze rozenkwarts voelt zich vast thuis in een roze buideltje.


Voor elke steen een zakje.


Voor elk kind een zakje.


Zo draag je je lievelingssteen mooi bij je.




Deze buideltjes haakte ik voor het winkeltje op school.


 Maar als je er ook een wilt stuur me een mailtje!




10 comments:

  1. Goeiemorgen! Wat staat het mooi, al die zakjes. Ik haakte ze soms ook in de vakantie....als verjaardagscadeautje voor de kinderen. Winkeltje op school, dat maakt me nieuwsgierig.
    Dag,Madelief.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee hier zijn ze ook gek oo stenen. Net op gekomen om buideltje te haken. Hoe maak je die rand bovenaan? Met dat koortje er aan?

    ReplyDelete
  3. Super leuk zeg!! Ziet er heel gekleurd uit! Heel leuk cadeautje voor kinderen...en ook voor volwassenen trouwens!

    ReplyDelete
  4. Hi sweetheart!...Happy Sunday....this is s clever idea....love it.I think it is easy to make.Cute! :)

    ReplyDelete
  5. wauw super leuk idee,hier lopen ze ook altijd met stenen te sjouwen,

    ReplyDelete
  6. Hola y gracias por tu comentario. Son muy bonitas todas las bolsas, mi hijo colecciona piedras y estas bolsas son una buena idea para guardarlas.
    besos

    ReplyDelete
  7. Wat een goed idee. Dit is dé oplossing voor alle "gevonden schatten" van zoonlief die ik steeds in de wasmachine tegen kom.

    ReplyDelete
  8. Love these little pouches. ;)
    Visiting from 'Sew Many Ways'.
    Rose

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)