Saturday, September 22, 2012

Stamp

Voor mijn lieve man. Die het net als een echt mens (!) soms ook wel eens moeilijk heeft. Heb ik een stempeltje gemaakt. Ik had al vaak gelezen en gehoord hoe je dat kon doen. En nu dacht ik ga ik het gewoon proberen!
Mijn aller, aller eerste stempel wordt voor de allereerste met wie ik getrouwd ben. Tevens de enige met wie ik getrouwd ben, overigens. Tevens de vader van onze kinderen. En iemand die andere kinderen helpt met hun tanden en kiesjes gezond te houden en in sommige gevallen te elimineren. Dus!
Zo moet dat:
Je hebt nodig: gum, papier, potlood, linoleumgutsjes (binnenkort ook weer nodig voor de pompoenlantaarns)











Teken je stempel op papier (de grootte van de gum eerst aangeven)

 Leg je papier omgekeerd, met de afbeelding op de gum.
Kras met je potlood op de achterkant van de afbeelding.
 De afbeelding staat nu in spiegelbeeld op je gum.
 En nu, oppassen voor je vingers.; gutsen!

 Als je stempel af is (en tussendoor) uitproberen.
TADAAA! Ik vond rood wel wat bloederig in dit geval en kocht er voor mijn lief een blauw stempelkussentje bij.

(Trouwens, in de laatste Flow staat een heel heldere tutorial waar ik dit natuurlijk een beetje van heb afgekeken!)


11 comments:

  1. Hi,
    That's a great work! Thanks for sharing tutorial!
    I want to follow you but there's something wrong with net I'll try later.
    Have a look at my blog I’ll be so glad.

    Hugs from Portugal
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Leuk hoor, stempels maken staat ook nog steeds op mijn 'verlanglijstje'

    ReplyDelete
  3. Hi sweetheart!...long time no see you,this is a great idea ,perfect.

    ReplyDelete
  4. Ik zag het idd in de Flow staan, super leuk.
    Waar heb je de gutsen vandaan??
    Groeten Ilona

    ReplyDelete
  5. I love this project! Thank you so much for sharing at A Bouquet of Talent. Your newest follower, too! Can't wait to see more. :)

    ReplyDelete
  6. great tutorial! what a marvelous idea!

    ReplyDelete
  7. Very nice, thanks so much for sharing on Craft Schooling Sunday!

    ReplyDelete
  8. Very clever. Thanks for sharing on BeColorful
    p

    ReplyDelete
  9. HI there!!! This is fantastic!! LOVE it. Your blog is great too. I am your newest follower. HAPPY HOLIDAYS! You can find me at www.bouffeebambini.blogspot.com

    xoxoxo Hanna

    ReplyDelete
  10. cool, thank you for sharing this!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)