Tuesday, February 23, 2016

Slow...

Soms heb ik dat. Dan voel ik me moe. Alsof ik minder energie heb. Dan nog heb ik best veel energie en loop ik met gemak een rondje hard van 8 of 10 kilometer.
Maar dat hard lopen, daar gaat het nou juist om. Het kost me dus helemaal geen moeite. Eigenlijk sta ik altijd wel in een hoge versnelling. En dat dan de hele dag he?! Dus juist zou het goed zijn om eens een keer niet de steeds als een haasje rond te rennen.
En van wie kan het haasje altijd zo veel leren, juist van de schildpad.
De schildpad ziet onderweg ook veel meer dan het haasje. En samen met zijn lief lijkt de schildpad het haasje altijd weer te snel af te zijn. Maar dat is een andere discussie.
Ik ontwierp dit schildpadje om voor me zelf op te hangen.
En als ik dat zie dan kan ik denken; oh ja even langzaam...
Wil je ook dit slimme schildpadje borduren? Het patroontje is voor €1 euro in mijn bescheiden Etsy shop te downloaden.

9 comments:

  1. Ach zo lief! Goeie Reminder... ;-). Liefs van Mirjam.

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee om met deze schildpad jezelf even tot een halt te roepen :) Ik vind hem schattig!

    ReplyDelete
  3. Ah, wat een schatje! Mag ik een beetje van je energie? Krijg jij wat van mijn low-energy, oke? ;-)

    ReplyDelete
  4. Super cute!
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Goeie boodschap, juiste ingesteldheid!
    De alledaagse ratrace...daar word ik soms misselijk van.
    En ik hou van schildpadjes! Prachtig dus!
    Groetjes, Sigrid

    ReplyDelete
  6. Super bedacht!! En nu...... slow down!

    ReplyDelete
  7. Herkenbaar... ik gun mezelf tegenwoordig pauzes tussen de huishoudelijke klussen door. Eerder ging ik aan één stuk door, totdat het klaar was en ik er bijna bij neerviel, haha, nee hoor zo erg was het ook weer niet. Maar een beetje rust kan de mens wel redden. Je hebt een mooie reminder gemaakt!

    ReplyDelete
  8. super! du hast ja so recht, man muss das Leben unbedingt entschleunigen!
    Lieben Gruss, Manuela

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)