Friday, April 24, 2015

Koningsstropdas

 
We hebben een Koning!
Koning Sam!
Dus Koningsdag, daar moet ik nog steeds een beetje aan wennen hoor.
Koninginnedag is een woord dat synoniem is voor feest.
En nu heet het dus anders. Een andere datum ook.
Om alvast in de stemming te komen haakte ik oranje koningsstropdassen.
Zo gebeurd! Een bolletje oranje katoen en een bijpassende haaknaald.
 En eventueel wat goudkleurig garen of een vlaggetje en een mooie knoop om het af te maken.

Haak zelf een oranje das:


Ik gebruikte Cabotine, oranje natuurlijk maar dat noemen ze geloof ik mandarijn.
Voor een mooie stevige das haakte ik met haaknaald 3.

Fijne Koningsdag!

5 comments:

  1. A beautiful tie for a handsome boy !
    Anna

    ReplyDelete
  2. Laat koningsdag maar beginnen, leuk gemaakt

    ReplyDelete
  3. Leuk! Krijg al helemaal zin in Koningsdag ;)
    Leuk blog, ben je volger geworden.
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    ReplyDelete
  4. Heeeeeeeeeeeeeel mooie stropdas groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  5. binnenkort stuur ik je foto's door van 2 rokjes die ik al gemaakt heb groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)