Tuesday, March 08, 2016

GIVE AWAY gehaakt rokje

Om te vieren dat ik in herdruk ben. Nou ja niet ikzelf dan. Dat gaat niet meer. Maar mijn boek! Mocht je nog graag een eerste druk ontvangen, gesigneerd en wel dan kan je die bij mij bestellen. Ik heb er nog maar een paar! Anders kun je het boek online bestellen bijvoorbeeld bij Forte of gewoon kopen bij je lokale boek- of handwerkwinkel. Want echte winkels zijn fijn!

Maar ik vier mijn herdruk met het weggeven van dit leuke hippie kinderrokje. Slechts één keer gedragen. Door Robin tijdens de fotoshoot. Wil je dit rokje graag ontvangen voor je dochter of voor een meisje dat je kent en die ongeveer 5 of 6 jaar oud is. Of iets jonger dan groeit ze er wel in. Laat me weten! Mail me of laat een reactie achter hier of op facebook.

Deze Give Away loopt tot 16 maart dan is Robin jarig en maak ik bekend aan wie ik het rokje weg geef!

8 comments:

  1. Wauw wat gaaf dat je boek in herdruk gaat, superleuke rokjes.
    Ik doe niet mee met de giveaway hoor, ik ben inmiddels uit de kleine meisjes rokjes ;)
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  2. Het is een heel tof boek, ik heb hem ook! Voor mijn famkes heb ik beide een rokje al gehaakt. En ik krijg er altijd hele positieve reacties op. Aangezien mijn oudste dochter van bijna 5 geen broeken wil dragen, doe ik graag mee met de give-away!!

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd met de herdruk van je boek! Zo kun je nog meer vrouwen blij maken met je leuke rokjespatronen 👍🏼😀! Ik ding graag mee trouwens voor mijn oudste dochter Josefien van vijf jaar. Je zou haar en mij en misschien daarna ook nog haar jongere zusje er een groot plezier mee doen!

    ReplyDelete
  4. Van harte gefeliciteerd! Ik ben erg beniewud naar je boek. En dat rokje is zo leuk! Ik maak er graag kans op.

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk rokje. Graag doe ik mee, om dit aan ons pleegkindje te geven. Ze is herstellend van de chemo voor leukemie, en zal zo'n leuk rokje vast geweldig vinden.

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd met je herdruk van je boekje, en dat rokje wauw wat een leuk en mooi rokje,ik wil graag mee doen met je give away

    ReplyDelete
  7. Proficiat met de herdruk van je mooie boek groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  8. Proficiat met de herdruk!! Schattig rokje, alleen geen dametjes hier die dat passen. Fijne dag nog!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)